Αποστολές & Επιστροφές


Επιστροφές Προϊόντων


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους για περιπτώσεις:


Α: Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)


B: Σε περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος. 


Γ: Επειδή αλλάξατε γνώμη ή το προιόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας.


Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.


Στις περιπτώσεις Α και Β το κόστος επιστροφής ειναι δικό μας ενώ στην περίπτωση Γ είναι δικό σας. Πριν από κάθε επιστροφή πρεπει να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα μας στο 210 523 9729 ή γραπτό αίτημα σας στο vrattis@otenet.gr. Η επιστροφή σε κάθε περίπτωση, θα γίνει με τρόπο που θα σας υποδείξουμε μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας.


Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η επιχείρησης ΗΛΙΑΣ Ι. ΒΡΑΤΤΗΣ  μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.


Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων  (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).


Για την αποφυγή ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και την συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο προϊόν, λάθος προϊόν κτλ.).


Επίσης, με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε γίνεται η επιστροφή χρημάτων σε εσάς,,το αργότερο σε 14 ημερολογιακές ημέρες απο την παράδοση σε εμας του επιστραφέντος προϊόντος.


Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω
e-mail για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.